Uppe på mitt loft, 20 minuter i 6 på natten. (pga att jag var tvungen att vänta på mina sängkläder som var i tumlaren haha xd sen bäddade jag så fint, och insåg att jag inte har någon bild någonstans så jag kan minnas hur det såg ut där uppe på loftet, när jag var 16-17 år :D

Imorgon (idag) är det sista lediga dagen innan skolan börjar. Tänkte att jag får lite sömn inatt så jag blir trött tidigt imorgon och kan lägga mig i tid & sova ut inför skolan. Underbart att det bara är en termin kvar av 2an.. det kommer nog gå hur snabbt som helst! Sen är det sista sommarlovet evaah :d och det ska bli det bästa av dom alla!!

Under lovet har det mest blivit massa spelande för vi fixade konsoller till vårt playstation! Och när jag och Filippa skulle lana Tömb Raidaah så flyttade vi hela soffan tehehhe ^^
 
elina - sv

Tack så mycket :D hoppas du får en bra start på det nya året!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress