Vi hade kört genom städer och samhällen. Men det var först när vi kom ut i den vackra miljön som vi förstod att vi började närma oss, vi lyssnade på indianmusik, låtar från björnbröder m.m. och jag blev nästan förvånad när jag insåg att det fanns så mycket skog kvar här i världen... åren i stan gör en isolerad från den naturliga verkligheten. Det fanns skog så långt ögat kunde nå! Det gav mig hopp om framtiden. Sen märkte vi verkligen när vi hade kommit fram till slutdestinationen, en av tomtens renar påminde oss när den vandrade mitt i vägen framför bilen.. jag var helt förtjust i den och hela miljön och allt.
 
Sen kom det ännu fler renar och gick xD Nu var vi riktigt taggade!
 
Vi hittade våran stuga, björnnästet och sen packade vi ur våran överfulla bil.
 
Utsikten gjorde oss nöjda och belåtna ^^
 
Fast jag hade hellre levt därute i det vilda, bland björnarna och blåbären haha :D nejdå.. jag är inte erfaren nog ^^
 
Men istället för att sitta hemma hela kvällen, gick vi ut för att leta genväg till aktivitetsbokningen, men efter det fick vi för oss att klättra upp till toppen av berget för att kolla på utsikten.
Det är det nog det mäktigaste jag sett i hela mitt liv än så länge!
 
Filippa och Leon på toppen ^^
 
Så jag fick en idé, jag ska samla på mig stenar som minnen för varje betydelsefullt naturäventyr jag gör. Ska skriva någon fin mening med skrivstil som har med min uppfattning av det jag såg att göra på den :')
 
Sen chillade vi bulle med massa chips & dipp hela kvällen :D
LIENE

Åh det ser så vackert och mysigt ut där! FRIHET :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress