Jag och Filippa går hela tiden och planerar hur vi ska ha det, vi har målat och diskuterat i detaljer om våran framtida livsstil och hur vi ska bygga våra hus. Men eftersom det är så frustrerande att gå och längta så bestämde vi oss för att bygga upp allt framför oss på direkten! Då blir det mycket enklare när man ska bygga det i stort format sen. Så vi började plocka pinnar och stenar. Så här är det bild på hur långt jag kommit än sålänge XD har bara hunnit bygga en del av stugans framsida och ett konstgjort träd som jag ska ha i mitten som ska ge stadga. Det är svårt för andra att se min plan nu, men vi kommer lägga ut fler bilder och göra filmer på stället när det är klart, vi planerar att göra det stort. PRECIS som vi ska ha det! Hela området uppe i bergen.. sen ska vi ta kort och klippa in oss när vi lever där. Fokuserar vi oss på samma sätt några år nu så kommer det vara där vi står sen :D runt 20 års åldern bor vi verkligen där! fast i riktiga byggnader haha XD

Mitt hus:
Det är långt kvar, men tycker ändå att det är en bra början :D Känner att vi stökat ner Filippas rum rätt rejält nu haha... kvistar och spån överallt.... känner mig som ett litet kreativt barn igen ^^
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress