Det är såhär livet såg ut för livet på jorden för några generationer sedan. Man levde på egna resurser i ett med naturen. Ibland känns det helt sjukt att bara titta på samhället och bilarna och tänka "jag lever verkligen i framtiden". Det får mig att längta ännu mer efter att komma så långt bort från det som möjligt. Den närmsta kontakten jag har med utelivet för tillfället är stunderna när jag är i stallet. Jag önskar jag hade mer tid att vara där, har varit hos mamma i 2 veckor och när jag kom till stallet igen kändes det som det var en hel månad sen. Jag får dåligt samvete när Las Vegas inte aktiveras, även om hon inte mår dåligt av det. Hon mår bara bra när hon får umgås med sina hästkompisar i sin stora hage. Nu har jag inte varit i stallet på 2 dagar igen för jag har jobbat och varit på utflykt med familjen. Sen är det inte den enklaste resan att komma till stallet heller, efter en lång dag så måste man sätta sig på en buss och gå väldigt långt. men när man väl är i stallet är det sååå himla värt det. Jag får skaffa en ny cykel så blir det 10 gånger lättare att ta sig dit. Jag vill hålla igång Vega varje dag egentligen, dessutom är det så himla skönt för Imon att vara ute på landet. När jag red nu senast så gav jag mig på att trava. Imon satt i mitten och jag tränade sitt och ligg när jag red runt honom hahaha XD Han lyssnade utmärkt, Vega blev som vanligt väldigt het och då lät jag oss för en gångs skull galoppera omkring i paddocken som hon ville. Jag bara släppte taget och hängde med mjukt, det var superhärligt, hon galopperade i form dessutom. Det gav mig mer motivation, fast åt en annan riktning.. Jag har kommit fram till att Las Vegas är en äventyrshäst. I början var hon ju så stressad att jag knappt kunde göra någonting i ridningen, men sen började jag träna NH, både från marken och ryggen. Jag skrittade mycket och fick henne harmonisk med mig och vi lärde känna varann på ett otroligt bra sätt. Det har blivit fel från början i Vegas liv. Hon kom till sverige från holland som 4åring, med ett föl i magen. Sen har det inte varit lätt för alla ungdomar som trott att hon varit utbildad och ridit på, sparkat och dragit som vanligt. Vega har under 10 år lärt sig hur hon ska göra för att slippa jobba helt enkelt. Hon har aldrig fått chansen att tycka det är kul. Det är så himla sorligt när hon är så vacker, en av de vackraste ponnyer jag sett faktiskt. Men livet handlar inte livet om att kunna massor eller prestera, man får göra det man känner för här och nu. Göra roliga saker tillsammans då och då och utforskar världen. Vega passar nog bättre till det livet, än att springa omkring och prestera i en paddock. Inte ens jag tycker det är speciellt roligt, jag hänger hellre upp måltavlor i träden så vi kan galoppera omkring och träna på att skjuta pil från hästryggen. (ofarliga pilar isåfall) Det vore något att testa! Eller kanske ställa upp hinder och låta Vega hoppa som hon tycker är så kul. Det får helt enkelt gå snabbt, om det nu inte går att göra något åt det kan man väl göra något av det? Hon skulle passa bra till gymkhana, barrel race, galopptävling... listan kan göras lång där med, jag tycker ju bara om när det går snabbt. Det säger jag hela tiden. Det känns som jag bara följer "lagen" om att hästen ska vara lugn och sansad och uppföra sig perfekt i alla gångarter. Bara för att "det ska vara så" Men tänk om jag måste lyssna på Vega i detta fallet? Så nu ska jag testa att tänka i andra banor ^^ men först måste jag hitta en bomlös westernsadel, engelsk känns så onaturlig, obekväm också för den delen haha :D
Sandra SG

vilka super fina bilder!

xdl9ize4

Mostly I saw people endlessly flicking in and out of settings unable to find a way of connecting ザノースフェイス 通販 In addition to Keith and Oduya, Niklas Hjalmarsson (also a plus5), Brent Seabrook, Nick Leddy and Michal Rozsival were instrumental in the Hawks holding Wild captain Mikko Koivu scoreless, limiting Zach Parise to a single goal and completely blanking the Minnesota power play on 17 opportunities in the series jeremy scott 新作 "No pain no gain!" ;) jeremy scott 通販 Those questions make me very unhappy Christian Louboutin Cathay 100 Taupe Platform Slingbacks エアジョーダン レトロ fatigue is a normal side effect of certain types of metabolic training, I do not believe it has a time or place in training for strength and power ピューテリー ハリケーン I have beautiful shots of the people and countryside エアマックス レディース Nor did clients see him for fittings as a rule ザ ノースフェイス ダウンベスト 'This is how customers live エアマックス 復刻 You don't want to be reading the fine print at the baggage checkin counter, because it may already be too late at that point for you to protect yourself ティンバーランド Smallish television ザ ノースフェイス ダウン The assistant of the assistant I guess I was a little young for the role レッドウイング My goal is to pick up what I need in 15 minutes, and get in and out, pausing only to check the hundreds of messages pouring into my BlackBerry, all of them anxiously awaiting a reply エアマックス ランニング There lives a young married couple and their two toddleraged children timberland 激安 But wait, there was slight improvement the next day when Liam moved his basic sound equipment in on a trolley with his laptop, at least we had British music to listen to ティンバーランド 激安 Add to this the reduction of the police force so that drugs and crime run rampant is all part of a master plan ザ ノースフェイス アウトレット Exercise Reduces Puffiness, Water Retention and BloatingOur eyes may be our most dynamic flirting feature, so you don want them looking puffy, red or tired カナダグース カムループス If it looks like Ruth and Gehrig have the same handwriting, take that ball and play catch with your kid Supra 靴 I have faith ティンバーランド 激安

uvp7zbo6

And you also have to walk through the gardens out to the panorama bar to get it, as this is the only bar that stocks nonstandard drinks (which is a bit annoying of you are sitting in the hotel it's raining outside) スープラ Skytop Unvaccinated individuals serve as reservoirs for disease on a macroscale カナダグース レディース To achieve this action using some fabric laptop bag totally reliable right now having to conform in a PHYLON floor, involved in the shape wearing temperature combusting, develop to be ads the sum of a cloth out of publication encompass that led to the bikini bottoms from shoe ピューテリー ビームス Orange and rose gold colored alloys tend to be of adding water piping and zinc on the silver, more real estate agent is added intended for rose gold to produce a deeper reddish shade カナダグース カムループス Those negotiations, however, were conducted on a playing field that favored Republicans timberland ブーツ It's an employer's market and they will have so many applicants for a job that they have no need to trawl the internet looking for a CV that takes their fancy supra レディース His most notable papers are the seven which Coulomb presented before the academy in 1785 and 1786 ノースフェイス It took me all of 8th and 9th grade years to adjust socially カナダグース 偽物 He was halfway through his race when he caught an edge and hit the ice, landing so hard and so awkwardly that he sliced through his Achilles tendon エアマックス 人気 Thanks to Mao's destructive actions, the surviving Chinese are quite cynical and thus, able to look unemotionally upon the march of history and figure out how to play it like a violin, composing their own music, not imitating anyone, but finding their own voice エアジョーダン 激安 1 million pounds of greenhouse gases avoided ノースフェイス 通販 Three royal warrants from HM the Queen, HRH the Duke of Edinburgh and HRH the Prince of Wales adorn one of the walls レッドウイング ベックマン Find a procedure to get considering that sandals, to head out perfect biggest an thick or our hair using the excellent idea prom hair style is a cluttered bun jeremy scott スニーカー I know its a good thing エア ジョーダン ' The event in the coffee shop, sponsored by Tumblr, provided a glimpse into the kind of advice Rocha will presumably dispense on the show カナダグース レディース I wonder, six years on, why he thinks the Galaxy became such a phenomenon カナダグース レディース Industry paid surveys have been growing for several years, to this end, the ugly and con artists want to greedy revenue ティンバーランド アウトレット While I'm waiting for Marant, one effortlessly chic Parisian lady after another passes by timberland アウトレット

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress