18 augusti 2013

Senaste nytt

Varför jag inte håller igång min blogg är för att jag är trött på min design, eller jag är väl inte trött på den. Men jag har en ny idé helt enkelt som jag vill göra med den. Och jag kan inte utföra det förrän jag flyttat bloggen till wordpress och lärt mig koda med en annan funktion. Men jag kan ju skriva att nu är jag på g att få eget rum snart, jag har bakat massa nyttigt lchf-bröd, jag har tävlat i barrel race där jag hade kommit på 1a plats om inte vega hade ballat ur andra omgången och tvärvänt mot ingången. Film på det kommer nog snart, men här är lite bilder sålänge :D
 
Tävlingen på Ulvsby :)
 
 
Alice Winterbell

Hej Nomi! :)
Är en stor beundrare över din blogg ^_^ (LOVE IT :D)

Jag har en liten fråga x3
på min blogg kan jag inte göra bakgrundsbilden i helbild om jag inte tar från en färdig hemsidas/bloggs bakgrundsbild :/
Skulle du vara JÄTTE SNÄLL & hjälpa mig med en bakgrundsbild? :D elr kan jag låna den du har nu? :) för det e bara när jag typ klickar på "visa bakgrundsbild" & kopierar URL & klistrar in i koderna som det funkar :(
skulle som sagt var bli jättetacksam OM, bara OM du kan hjölpa mig! :)

Mvh Alice, jag kan fixa bildlänk på min blogg till din om du har lust att hjälpa ^_^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress