För första gången :D hon var superduktig, detta är en gren som verkligen passar henne då hon är så snabb och vändbar. Dock måste hon lära sig att sakta in liiiite lite i kurvorna bara så dom inte blir så stora så man får en snabbare tid. Sen passar nog hoppning henne också, bara att det går så snabbt och kan bli stressigt att styra, men vi skulle säkert kunna vinna någon hopptävling tidsmässigt. Men själva tekniken och samspelet, njaa :D skulle typ se ut som vi skenade runt banan, fast jag har ju inte testat en bana så jag vet ju inte hur det är. Skulle vilja testa snart ^^ kanske skulle vi anmäla oss till träningstävlingen på ulvsby ranch trots allt...?
Jag vet att jag inte skrev färdigt om fjällen, men det blev nästan lite för mycket bilder och mycket att skriva om. Så jag tar det en annan dag :D
En Cowgirls Drömmar

Yeeiihah! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress