23 april 2013

En uppfylld dröm!!

Jag ser att det fortfarande är en hel del som besöker min blogg trots att jag inte uppdaterar den något vidare. Jag blir jätte glad för det! Anledningen till icke-uppdaterandet är väl att livet har gått lite upp och ned ett tag och jag har haft massor att tänka på. Detta är ju en westernblogg och då är det ju inte så kul att blogga när Las Vegas inte är här. Jag har haft påsklov, magsjuka och några dagar fyllda med skola. Därav har inte Las Vegas kommit hit till Lillerud. Och nu framöver kommer jag ha fullt upp och inte hinna ha henne på Lillerud heller. Så nu är det bestämt att hon får ha det lugnt och skönt hemma i sin hage tillsammans med Tsaren fram till sommaren. Det hade blivit ett sådant åkande fram och tillbaka för hennes och min del annars. Jag och mina fina vänner ska troligtvis åka på en resa till Kroatien också så det är en himla massa krångel med pass och dylikt innan det. Men det börjar jag äntligen få ordning på. Direkt före det ska jag ska åka till Göteborg och spela in lite sång igen och dagen efter det söka till idol i samma veva för skoj skull! Och efter allt så ska jag och Las Vegas bege oss ner till SkåneCASTING FÖR PONNYAKUTEN 5 !! Detta är så sjukt så jag vet inte vad jag ska säga... äntligen kan vi kanske få hjälp med problemet och kunna utveckla westernridningen! Att vara med i ponnyakuten har varit min dröm sedan jag var 13 ju! Anledningen tror jag är att jag har tänkt positivt på den fronten och varit väldigt mån om att jag och Las Vegas ska få ihop det till slut. Hon har gjort stora framsteg med hjälp av min träningsmetod, men det krävs nog väldigt mycket mer av mig för jag ska kunna få henne lugn i övriga gångarter förutom skritten. Skulle vara så kul om vi kunde få ordning på detta, det blev så långtråkigt att skritta till slut och nu så kanske vi äntligen kan få hjälp!! Åå jag är så obeskrivligt glad... satt på ett möte inne i Karlstad då min mamma ringde och berättade dom roliga nyheterna...
 
The secret of life, positive thoughts <3
Resan till Kroatien med vännerna <3
 
Ska äntligen bli brun o fin hahah lol <3
 
Felicia Svensson

Lycka till med ponny akuten, idol och allt!
Hoppas se dig på tv någon gång i framtiden då ;)

Sara

SV; Åh va roligt! :D Jo de är min stor häst som har vart inriden i två år men inte gjort ett ända framsteg. Utan han är bara otroligt farlig när han stegrar och bockar. Jag flyger typ av varenda ridtur så ;) Och han går inte att rida ut för då ställer han sig bara i diket och stegrar. Haha! vad har du för problem då? Hoppas vi ses på lägret då! Du verkar vara en skön människa, coolt med western också!
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress