26 november 2012

Studiofoton med imon :)

Musik

Imon goes angry cowboy :)Förstår inte hur kan lyckas hålla i den stora bollen? Ett riktigt fotbollsproffs ju..
Alo och imon :D
Varför dödar man för pälsar när man lika gärna kan sätta hunden på axlarna? ^^
Imon är duktig på att ligga stilla på rygg :D
Favorit"skorna" typ dom enda jag använder i dagsläget :D
Imons öga med det blåa sträcket^^
Imon har lärt sig att hålla telefonen åt mig, ska så småningom lära honom att hämta den när det ringer :D haha
Kanske kommer mer :)
Beatrice Rattfeldt

Jättefina bilder Nomi! Jag önskar också att jag hade en hund som Alo och Imon! :)

Myggan

Haha sjukt söta bilder juh!:D Älskar speciellt den första x'3

Liene

sv: Jag skulle träffa dig, sen minns jag inte riktigt mer.
Jag trodde jag nämnde tidigare att jag bytt blogg men tydligen inte.
Kanske drömde om dig för att du försökte komma in på min blogg och jag skulle gå till din blogg. Hinner ofta inte kolla alla bloggar jag vill kolla på.

matilda

Hrliga bilder. :3
Älskar bilden då båda hundarna står på bakbenen, haha! :D

Maja

Vilka fina bilder! Hör av dig när du kommer till axvall saknar dig fina vännen <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress