11 november 2012

Fars dag present!

Jag är dock osäker på om han verkligen blir glad för detta.. om jag känner honom rätt så kommer han skratta, eller så blir han äcklad av strimlorna för det ser ut som larver XD Det ser verkligen ut som jag hällt upp högar med larver på "tårtan". Egentligen är det en kladdkaka med grädde bara.. den var rätt komplicerad att göra ändå måste jag säga! 

Det är tur att inte pappa läser min blogg, då hade han sett den i förväg :)
Idag var förresten två westernkunniga kvinnor med i stallet och provade ut westernstorlekar till Vega. Fick även testa att rida i en westernsadel och Vega var vild. Precis som i början när jag red första gången. Men allt var ju nytt, nya människor, ny utrustning, jag kände också att allt var nytt. Så hon stack lite och ville helst springa till utgången som vanligt. Helst skulle jag vilja att hon kunde vara lugn jämt, det ska ju inte spela någon roll hur omgivningen ser ut. Jag vill att hon ska vara såpass trygg med mig att hon är lugn i alla situationer. Men men, det är träning som gäller. Dessa generösa människor kommer i alla fall troligtvis att komma någon mer gång + att jag kanske ska följa med på  någon clinic och så i framtiden. Vi får se hur det blir :D Visste inte att det fanns så generösa människor på denna planet...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress