Nomipremiär på speedpainting!
Amanda som är praktikant hos mamma just nu på modellsalongen, hon ville ha en bild på en fjäder där det står "live your dreams" jag hade varken vässare eller suddigummi så det får jag fixa imorgon och sudda ut överflödigt och sot.. detta är min första speedpaintingvlogg
''Kamera'' - iphone4s

Känner inte att jag har behov av att skriva så mycket i det här inlägget när jag säger det mesta i filmen :)
Förlåt, men kan inte hålla mig... så lägger ut äggtoddivloggen också, gjorde den alldeles nyss den också för pappa hade tappat 3 ägg och han frågade om jag kunde baka något av dem, då skenade jag upp och utbrast "äggtoddi" och när jag stod där och vispade så sjöng jag "äggtoddigubbar är vi allihopa, allihopa... osv, sen kom pappa och sjöng med och sen när jag serverade min delliikata äggtoddi så var det första pappa gjorde att ta fram en bulle och doppa i... så jag tänkte, varför inte testa?
madde ☺

Sv; Jadå :) Skola som vanligt kan jag tänka mig, själv?

Kristin

Skitsnygg teckning! :)



Svar: Ja det ger ju verkligen vårkänslor! :D Hästarna i hagen går utan täcken/med tunna täcken och man kan ha stalldörrarna öppna utan att frysa.

Linda Keller

sv: De ska jag :3



Okeey. Jag kom som sagt inte in på spelet när jag provade så jag kunde inte se vad för typ av spel det var, men fick den uppfattingen om att de var en story som man spelade efter, typ "rädda alla ponny's igenom att bygga ett hem åt dem". Men så kanske de inte är :P Ska se om jag kan komma in och spela det idag så jag kan se vad det är för spel ^^

Bella Davis - MODELL BLOGG

det var så lite så! Jag har mest shoppat i helgen:) hur ser din nya vecka ut? kram

LIENE

sv: Men nu framflyttades planerna till imorgon. Ska nog bli bra det med:)

Nicole [ Foto & Vardag ]

SV: Jo, en sköldpadda, dudå? :)

frida

sv; tack tack! :D

matilda

Hej! Åh tack, tyvärr har jag inte tagit bilderna själv. Utan lånat dom ifrån we<3it! Jätte fin blogg du har :)

Mathilde ♥

Å herregud, du er utrolig pen♥

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul att se en speeddrawing, sånt peppar mig alltid att rita :D

Paulina

Hahaha så himla roligt! x)

Paulina

Sv: Färg får du välja! :) Kanske något lite åt det gladare hållet, nu när sommaren närmar sig? :)

Naxo

Hoppas du får en bra dag.

Hur mår du? :)

JOZ♡

sv: jaaa, ja hoppas dom funkar! Om dom gör de så kommer självklart sälja dom i min webshop! Så kul att testa olika saker inför shopen :)

JOZ♡

sv: japps, 399;- ! De va dom värda, jätte sköna :D

filippa

jo ja vet den är lite rolig just nu men ska fixas ^^ haha

Paulina

Hej du!

Har du något tips om vart man kan söka sommarjobb/extrajobb ? :) Om du har det så tar jag gärna emot tipsen!

Om inte - så hoppas jag att du haft en bra dag och att du får du ha en fortsatt bra dag!

CAAROLIN!

Nomi du är så sjukt bra på att måla! :D något bättre än mina streckgubbar !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress