30 juni 2012

Älskar låten...

Musik

Tycker ni jag ska göra ett cover på den nån gång? Har varit så seg på dom andra låtarna, men dom ligger klara på logic. Det är inprincip bara att filma in dom :p
Annika

SV: tack :)

M*

me too!

Sofie

Sv: okej,växer den rasen mycket mer? eller är de en sån som ska vara liten? :D

Amanda

SV: du får tänka på att just nu så kommer du kanske inte kunna jobba med hästar men om du börjar jobba på helger redan nu så kommer du så småningom få det lättare att få ett hästjobb :)

Emmy

Så fantastiskt bra John Mayer är.. :D Cover på denna vore coolt!

Ksenia Jernbom

Hej! Snygg blogg du har!

Kika gärna in på min nya blogg, http://nattstad.se/ksenia

följ den också om du tycker om den! :)



1000 kramar till dig från Ksenia! Förlåt om detta störde dig!

Areyanna

Tack! Snygg blogg du har! Ja kör en cover? Tack för påminnelsen jag har en låt jag vill göra idag=)Ha en fin kväll! Kram från kingen å mig=)

LIENE

Jättefin låt:) gör gärna en cover om du vill. Den skulle nog passa dig.

Svar: Ska se, den står i alla fall näst på favoritlistan! :D tack
Nomi Bontegard

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress