31 juli 2012

Stolt matte

Musik

som lyckades få till två söta bilder på sin vovve.
Jag och Filippa hade precis varit ute och fotat, sen när vi kom in igen så var det jätte fint ljus in i fönstren i trappuppgången. Så jag satte Imon i ett fönster och tog kort. Fota är väl inte min grej. Men det är kul och speciellt när man får till något fint
LIENE

sv: Jag har jättekonstiga symptom av både ananas och vattenmelon men det är nog det att de är så effektiva på mig. Det värsta är att äta torsk tillsammans med sallad, ananas och tranbärsjuice. Jag nästan svimmade nästa dag:O haha. Sen så fick jag uppsvälda läppar en gång för att jag åt så mycket ananas. Inte så smart, men det var länge sen.

LIENE

sv: Du kanske är extra känslig:O

LIENE

och jo, klart vi påverkas av mat. Maten vi äter påverkar våra celler och DNA.

Anonym

.

Gnagarpajen.blogg.se

Svar; Ja chokladmjölken smakade som alltid bra..
Vad trevligt, lady och lufsen som är så bra! :)
Bra och välgjord blogg du har förresten!

Bella Davis - MODELL BLOGG

Va snäll du är! tack :) du får gärna Tipsa min modell blogg om du vill, vore snällt! vad gör du annars?? kram

Adina

Sv: Tacktack! Din blogg är rätt så najs den med! :)

LIENE

sv: Jag är också trött idag. Här blåser det förfärligt, även om det var sol vissa stunder.

filippa

haha ja vet ..vi fixar den IDAG hehe

filippa

haha ja vet ..vi fixar den IDAG hehe

Elin

vilken sötnos, är det en aussie? =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress