29 januari 2012

Förlåt för röran...

ni får vänta en liten stund så ja hinner fixa bloggen ^^
Linnéa

NU är veckan´s blogg avgjord. Kika in och se om det var du som vann :-D

Sara :3

åh, du håller du också på och fixar design på blogg osv :3

jag blev så sur på blogg.se att jag byte till Devote xD TheXkawaii.devote.se <-- min nya blogg. som jag senare i veckan eller nåt ska börja blogga på och ta bort min blogg.se :)

Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckansblogg kolla om de blev du o anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v4.html#comment

Bella Davis -MODELL BLOGG

Haha jo det är ju snart sommar som tur är hihi :)

Hur är det med dig då? Kram :)

Paulina

Skitsnygg header! :D

Sandra

Grymt fin blogg! :)

Du sjunger ju grymt bra! (kollade på ett videoklipp längre ner)

Hade du kunna göra en design till mig? :)

Min blogg ser just nu lite KAOZZZ ut.. :(

Tette

Härligt! :D Hm, jag måste vara blind? Hittar inte din blogloving länk? :P



Haft en bra dag idag då? :)

Kram

Miriam

Järre cool ny design ^^

Erica

Vad tar du för att fixa en blogg nomi? Eller fixa smågrejer på bloggen som stör mej?:)

emma

Hej! Vinnaren är smyckespaket är dragen. Kika in och se om det blev du! Om inte, så kommer det fler tävlingar, håll utkik på bloggen bara! :)

Liniz

Hej underbara du vill bara tipsa om min sida på fb där du kan dela din blogg och samtidigt få läsare gör blogglovin byten och mycket mer. Nu har jag även startat en tävling där du kan vinna en piercing så gå in och ta en titt kramhttp://www.facebook.com/pages/Blogg-sharing/293819024002074

Liniz

BLOGGLOVIN BYTTE ELLER TWITTER BYTTE?

Josefin

Hejsvejs! :D sjukt fin blogg! Hänt idag då? :]

Idazi

Grymt fin bloggdesign, o älskar headern!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress