NU ÄR DEN ÄNTLIGEN KLAR... skit va jobbig den var att klippa.. jag blev frustrerad när det var så många tagningar att välja mellan, har inte ens använt alla vinklar vi filmade i. Så det var vääääldigt rörigt (därmed tog det så lång tid). Men jag lär mig av mina misstag och jag är mycket mer nöjd med denna filmen än heartless. Nu kommer det bara bli bättre och bättre för varje gång och dessutom får jag mer inspiration att klippa när man blir klar och nöjd! Hoppas ni tycker den låter okej! Hade velat ha ett filter på filmen också egentligen.. men eftersom jag är nybörjare i Final cut pro så vet jag inte hur man gör ÄN eftersom jag är självlärd.
Sprid gärna ut till era vänner!!
Oliwia Wikström

Åh!! Jag ryser hela kroppen Nomi! Gud va duktiga ni är.

LIENE

sv: haha, det var inte så lätt att se vad man har för blodgrupp genom egenskaperna:P dock såg jag direkt vem jag var. Det här med att flytta mycket, vara kreativ och ha en förmåga att visualisera sig saker - B. Dock är AB ganska jag också:P men dom är inte lika rörliga. Jag måste flytta hela tiden. Har blivit beroende sedan min familj började flytta mycket, men om jag hade inte flyttat hade jag inte upptäckt hur bra jag mår av det.

Så himla bra!

Melinda Nyrén

Ha en bra dag!

Anonym

VIll någon vara med och tävla om ett av fem presentkort på 50 kr på HM?
http://evelinaelisabet.blogg.se/2012/august/tavling.html

Darksess

Jättefin cover! :)

Bea

Sjukt bra cover! :D

hanna

Grymt! :D

Malin

Åhhh otroligt bra!

Isabellasphotographing

så duktig du är!
kram

vore supergulligt om du ville rösta på min bild här, nr 5. http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/rosta-pa-din-favoritbild.html#comment

Nathalie

Ja okej :D

Ha en fortsatt bra kväll!!

Annster

Fint :)

LORISSA LOVEBOMB

FANTASTISKT VACKERT, du är min idol

Manar

Grymt bra! Och shit va snygg design :)

Anonym

Nu kan du kolla om du är en av vinnarna i min tävling om presentkort på hm! :)
Är du osäker på om det är just du så det inte är någon annan med samma namn är det bara att kommentera :)

Anonym

Gud va bra! :o

Hoppas du vill va med i min "blog of the week" tävling ---> http://tigerbrand.blogg.se/2012/august/blog-of-the-week.html#comment
KRAM

ulrika - Moving to California

Sv; jätte duktig! :)

Eriiza

Förlåt för supersent svar! =(
Det är inte så bra, du kan kolla min blogg nu, om vad som hänt.. =/

Anonym

gud så fint!

alexsandra abdelahad

fyfan vad du är duktig nomi, keep it up girl!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress