19 september 2013

Mysiga skola

.. som ligger ute bland de värmländska åkrarna, där vi inte behöver sitta inne lika mycket som man hade behövt göra i en vanlig skola.. vi får ta med våra hundar och vara ute och lära dom att spåra i skogen! Vi får åka ut på flera veckors praktik, vi får mjölka, åka på lantdjurs-utställning och massa massa massa mer ^^ I helgen ska jag och Filippa dessutom jobba i mariebergsskogen där vi ska ta hand om alla djur i den mysiga gården.. uppskattar allt mycket mer nu i 2an, nu har vi ju funnit oss tillrätta i våra små "klaner" och man är inte lika velig fram och tillbaka som i 1an. Det jag vill ha ut av detta inlägg är att jag är väldigt tacksam, trots att man kan bli lika skoltrött på denna skola som på alla andra ^^
 
Jossan

hej, jag undrar hur det är att gå på naturbruksgymnasium osv? hur det är att ha med hund osv. har själv tänkt skaffa en egen hund snart och jag funderar på kvinnerstaskolan skolan eller stiernhööksgymnasiet :) kan du berätta lite hur du gjorde när du köpte Imon, om du betalade han själv osv , skulle vara jätte tacksam! superfin blogg, väldigt inspirerande och såå gullig hund :D

LIENE

Låter roligare än vanlig skola, särskilt att man får ha hundar med sig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress