27 september 2013

Mitt sagorum...

håller på att byggas upp av duktiga pappa och hans skaparglada fru och inredare, Ulrica! Jag ska få ett sängloft och ha en härlig sago/skogskänsla därinne. Jag ser framför mig hur bra det kommer bli! Detta kommer bli det finaste rum jag någonsin haft, och kanske  någonsin kommer att ha. Jag känner verkligen hur jag formar mitt liv efter "the secret". Hela mitt liv utvecklas mer och mer jag där jag känner mig här och nu, inre harmoni..
Där inne kommer jag fortsätta med min kreativatet, att måla traditionellt och på datorn, läsa böcker och pyssla. Imon ska få sin säng i fönstret över soffan där den ska stå. Äntligen får jag mitt lilla ställe :')

Detta är den bronsiga tapeten på nära håll<3
Bambugrenarna<3
Pappa xd
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress