Vart tar skaparlusten vägen? Det känns som jag aldrig kan bli klar med någon teckning jag gör. Det var längesen jag drog det sista strecket på en bild och kunnat känna mig färdig. Det är för jag är alldeles för rädd för att göra fel. Men efter Lillerud nu så kommer jag nog läsa vidare på en konsthögskola. Vill utvecklas mer och lära mig lite "regler" inom konstens värld ^^

Imorgon ska jag och Filippa ut och fota, tanken är att vi ska göra nya designer till våra bloggar nu igen. Min design känns gammal, men kommer hålla mig lite till samma tema fast kanske lite mer "ute i skogen" känsla :p
Imon ska vara med i headern nu, han ska se ut som en liten spräcklig räv ^^ mihihi
 
LIENE

Nää vackert :O
och älskar din header! Den är så ljuvlig. Du är verkligen som från en annan värld. har stött på en till sådan person när vi hade medeltida marknad här i Visby. Han var som ur en saga typ. Särskilt eftersom han spelade så bra flöjt och hade skapat dem själv.

Vad heter Flippas blogg? Har helt glömt bort.

Sara

Men såå fint du tecknar!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress