28 december 2013

17 Vintrar...

Har passerat sen jag ploppade ut till denna värld. Jag känner att jag lärt mig väldigt mycket, och denna födelsedag har nog varit den bästa hittills...

Jag vaknade av mitt alarm som jag glömt stänga av vid 10, sen låg jag och försökte somna om, men jag var pirrig och nervös (tihihi) eftersom jag visste att familjens ljuva körsång kanske skulle börja ljuda strax. När klockan snart var 11 så kom dom och som tur var så hade jag halvsomnat lite då så man inte satt helt pigg som tuppen. Dom sjöng väldigt vackert och kom med den tårta, den välkända matbrickan med tända ljus och presenter. 

Fick presentkort på carlings, pengar, finpennor, världens coolaste spel, och världens vackraste mapp! Som jag velat ha jätte länge :') Tack Filippa, men känner mig fortfarande helt hemsk <3
 

Efter photoshooten återvände vi hem och hade lite kalas med släktingar. Det var hur trevligt som helst, vi lärde varandra kortspel och satt och spelade länge ^^ något jag hoppas vi fortsätter med då det är något extra än att sitta och prata. 

Min födelsedagsros från låtsasmorfar, låtsasmormor, låtsaslåtsasmormor och låtsaslåtsasmorfar ?? XD

Fick två fina ljushållare av Lina, min låstsasmoster och samt ett mega snyggt N i grov och brun stil :D happyface
Inte så bra bild döck :(

Fick presentkort på hööks också, ska köpa lite leksaker till min pokimon där<3
Ringade in skissen på mitt framtida bo-ute-i-skogen-hus :D
 
Snart ska jag byta bloggadress till "brunluvan.blogg.se" då jag tycker nomies är lite för tjejigt XD
Har äntligen en ny designidé också som kommer bli underbart awesome :')) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress